Sponsorfietstocht Georgië

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Op 1 mei2010 springenwij, John Peeters en zijn zoons Koen en Bas, op onzezadelsom een sponsorfietstocht te ondernemen voor het project ' Avondje-Uit' in Best. Wij doen dat in het verre Georgie, het land waar zoveel 100-jarigen wonen, en waar wijonze beste krachten gaan meten op de flanken van deKaukasus! Want de Alpen en de Pyrreneeen, diekennen Koen en Bas al als hun vestzakje. Maar de Kaukasus...... Dat is heel andere stuff! Ook voor John een zeer uitdagendeonderneming, zo vlak voor zijn 65e.

Maar als het voor zo'n goed doel is als Avondje-Uit, dan rijzen onvermoede krachten hoog! Hopen we.We mikken eropdat onze sponsorsguller zullen zijn, naarmate de prestaties hoger en de daden driester zijn. We zullen (moeten) gaan trappen als gekken om die geplande 800 kilometer omhooog en omlaag - maar vooral omhoog - te halen. En om het nog spannender temaken hebben we vantevoren geen overnachtingsplaatsen geregeld. We hebben namelijk gehoord dat Georgiers, vooral de bergbewoners, zeer gastvrij zijn. Heel makkelijkin het aanbieden van eten, drinken - vooral veel drinken, die overheerlijke Georgische wijn - en ook van onderdak. We nemen dusgeen tentjes mee! We zijn zelf ook erg benieuwd of ons plannetje lukt., Het wordt in ieder gevalecht avontuurlijk.!

Je kunt ons sponsoren met 2, 4 of 6 cent per kilometer, maar meer of minder is ook van harte welkom, op de girorekening 2779162 van de Algemene Hulpdienst Best

Speciaal voor onze sponsors gaanwij regelmatig op deze reisblogverhalenschrijven over onze inspanningen en avonturen.Zo blijf je op de hoogteen zul je merken dat je sponsorbijdrage echt de moeite waard is.Van eind aprilzul je hier dan ook geregeldnieuwe verhalen en foto's vinden en via de kaart weet je altijd precies waar we onsbevinden in Georgi'e en waar we in de Kaukasuszijngeweest.

Meer informatie over onszelf en het project Avondje-Uitvind je (straks)in het profiel.

Wij zien jegraag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

John, Koen en Bas